Garantie - Coccinelle

Garantie


Coccinelle staat in voor de deugdelijkheid en de kwaliteit van de producten die verkocht worden op coccinelle.nl.

Mocht een product niet aan de verwachting voldoen, bijvoorbeeld door snelle slijtage, defecten etc, neem dan contact op via info@coccinelle.nl of op 010-4136940. Na beoordeling van het product door Coccinelle en de fabrikant zal worden besloten of het artikel wordt gerepareerd, vervangen of dat de order geannuleerd wordt.

Deze garantie geldt alleen op artikelen die op een normale frequente wijze zijn gedragen en gewassen.

Sommige artikelen bevatten zeer delicate stoffen of materialen waarop we geen garantie kunnen geven. Dit zijn o.a.ritsen, nopjeszolen, strass stenen en/of pailletten, bont en delicate leersoorten.

Op de garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.


Postbus

Zodra je een klacht hebt kun je het artikel of de artikelen retourneren naar het onderstaande postbus:

Coccinelle Fashion Stores
Edisonstraat 78

6902 PK Zevenaar


Oordeel en vergoeding van de verzendkosten

Coccinelle zal altijd de klacht voorleggen aan de fabrikant en hun oordeel overnemen. Dit zal in goed overleg gaan met de klant. Is de klacht gegrond, dan zal Coccinelle de verzendkosten voor het retourneren vergoeden met een maximum van 6,75 euro. Dit is het bedrag dat je betaalt zodra je bij het postkantoor jouw pakket aanbiedt.


Geschillencommissie

Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (klik hier)