Verzenden & Retourneren - Coccinelle
Winkeltas

De levertijden kunnen momenteel langer zijn dan je van ons gewend bent. Door drukte en ziekte bij de bezorgers kunnen er vertragingen ontstaan. De informatie op de track&trace pagina is leidend.

Uw winkelwagen is leeg.

Vul hem met producten.

Onze winkels zijn open
Openingstijden & Voorwaarden

Verzenden & Retourneren


Verzenden is gratis in België, Nederland en Duitsland voor alle orders bij besteding van €75,- aan niet afgeprijsde artikelen.

Voorbeeld: Het totaalbedrag van je bestelling is €100, maar er zit een afgeprijsde artikel in ter waarde van €30. Dan is er €70,- aan non-sale gekocht er zal er dus nog steeds €4,95 verzendkosten moeten worden betaald.

Klik hier voor alle verzendkosten per land.


Retourneren:

Artikelen kunnen binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden worden geretourneerd.

Gebruikt u voor het retourneren het formulier welke bij uw bestelling is toegevoegd. U kunt hierop aankruisen welke producten u terug wilt sturen en waarom. Vergeet niet het formulier weer bij uw retourzending te doen zodat we weten wie u bent.

Coccinelle houdt €4,95 retourkosten in bij de verwerking van je retour. Bij het postkantoor kost dit €6,95, dus zo bespaar je flink op je retourkosten.

Gebruik de bijgeleverde retoursticker voor het terugsturen. Je kunt je retour afgeven bij een DHL servicepunt bij jou in de buurt.

Het is ook mogelijk artikel(e) uit je online bestelling terug te brengen in een van onze winkels. Je ontvangt na afgifte een afgiftebewijs, zodra de webshop de bevestiging van je retournering vanuit de winkels ontvangt, betalen we het terug te betalen bedrag op dezelfde wijze als de oorspronkelijke betaling terug.

Je kunt ook gebruik maken van het algemene herroepingsformulier** (klik hier) of een mail sturen naar info@coccinelle.nl. Na je melding zullen we deze per mail bevestigen. Het bedrag zullen wij z.s.m., en uiterlijk binnen 14 dagen, terugbetalen op de wijze waarop je hebt betaald.

Je mag de producten beoordelen en gebruiken zoals dat in een winkel ook gebruikelijk is. Je dient de goederen in de staat terug te sturen zoals je deze ontvangen heeft. Coccinelle controleert alle producten die verzonden zijn zeer nauwkeurig op ondeugdelijkheden. Mocht er onverhoopt een product niet aan de te verwachten kwaliteit voldoen dan kun je dit z.s.m. te melden via info@coccinelle.nl of je kunt bellen met 010-4136940.

Tips:

Vraag altijd om een bewijs van retour zenden bij de vervoerder. Mocht er iets met het pakket gebeuren, dan kun jedit bewijs overhandigen.
Maak de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open, zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen.


* Let op! Voor bestellingen buiten de EU moeten er wellicht invoerrechten, Btw en eventueel andere kosten worden afgedragen.

** Uitzonderingen voor het herroepingsrecht:

Producten die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiene en waarvan na de levering de verzegeling is verbroken.

Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


Pakket niet ontvangen

Je kunt er vanuit gaan dat je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen wordt geleverd vanaf het moment dat wij de verzendbevestiging met track&trace per mail hebben verzonden. Indien de bestelling niet binnen deze periode wordt geleverd ligt de verantwoordelijkheid bij de consument om dit, uiterlijk binnen 14 dagen vanaf de dag van verzending door Coccinelle, aan onze klantenservice te melden zodat er een aflever onderzoek kan worden opgestart. Wordt dit niet binnen 14 dagen aan ons gemeld vervalt het herroepingsrecht van de consument.